אימון אישי – קואוצ'ינג
היום כבר גלוי וידוע, שמאחורי מצליחנים רבים, עומדת  קואוצ'רית (או קואוצ'ר) שמאמינה בהם, שמקשיבה להם, מעצימה אותם, שמאמנת אותם להגשים את עצמם ולשפר את איכות חייהם.
אם בעבר אנשים נהגו להסתיר את העובדה שהם עוברים תהליכים אישיים, הרי שהיום לא רק שמתגאים בכך בפומבי, אלא אפילו מעניקים אותם אחד לשני כמתנה לחיים.
בעיקר כי מבינים את החשיבות של האימון האישי לשיפור החיים.
ממש כמו שצריך מדי פעם מוסכניק אמין לתחזוק הרכב וכמו שצריך חשמלאי מקצועי לתיקון בעיית חשמל, כך גם צריך מאמנת אישית לתחזוק איכות החיים.

“I dream of painting and then I paint my dream”

Vincent Van Gogh

I dream of painting and then I paint my dream

Vincent Van Gogh

מה זה אימון אישי?
אימון אישי הוא תהליך, קצר יחסית, פרקטי וממוקד, המכוון את המתאמנ/ת להגשמה עצמית בתחומי חיים שונים.
זהו תהליך אחד על אחד, ליצירת שינוי בחיים והגשמת מטרות, במסגרתו המתאמן מקבל כלים להגשים את עצמו, לקבל את עצמו, לשפר את ההרגשה העצמית שלו כלפי עצמו, להבהיר את רצונותיו ואת הדרך להשיג אותם.

איך זה קורה?
תהליך האימון, בו המתאמן נוטל חלק פעיל, מתחיל בהגדרת מטרה אימונית, אותה מבקשים להגשים.

מגוון המטרות הוא רחב מאוד ואלו רק חלק מהדוגמאות

אחרי הגדרת המטרה, נבהיר מהו המצב הקיים בהווה, ולאחר מכן נבחן מה בעצם חוסם או מגביל אותנו מלהשיג את המטרה.
הרבה מאיתנו כבולים לאמונות מגבילות, שהופכות להיות חלק מהמחשבות שלנו, ומשפיעות על ההתנהגות שלנו ועל התפיסה שלנו את עצמנו, למשל שאנחנו לא מספיק חשובים, לא מספיק טובים, לא מספיק מסוגלים.. ביחד נזהה את האמונות והחסמים האלו, נשוחח עליהם, נאתר את הגורם להם ואת הדרך להתמודד איתם, ומשם זה בידיים שלך – הבחירה אם לשנות אותם או להישאר איתם, ואז לפעול בהתאם לבחירה, בדרך שלך.

 

כשמשנים את דרך החשיבה, נפתחת הדרך לשינוי בחיים

כמה זמן נמשך תהליך האימון?
תהליך האימון נמשך בין מספר שבועות למספר חודשים, בהתאם להתקדמות המתאמן/ת. כל תהליך אימון אישי הוא אינדיבידואלי, אין תהליך דומה ואין תבנית אימון קבועה, בדיוק כמו שכל אדם הוא שונה, ולכל אחד יש את הדרך המיוחדת שלו.
על כן זהו תהליך אישי, שההתקדמות בו תלויה בקצב שלך והוא נבנה בהתאמה
אישית אליך.
אז מה זה אימון הוליסטי?
המונח "הוליסטי", לא במובן הרוחני שאולי עולה בראש.
מקורו במילה היוונית " "όλoς (=הוֹלוֹס) שמשמעותה הכל או שלם.
האימון ההוליסטי תופס את האדם כשלם, כמכלול של רגשות, צרכים, רצונות ומחשבות. בתהליך האימון ההוליסטי משולבים כלים ממגוון העולמות של גוף, תודעה ונפש.
אימון הנוגע בכל המימדים, בשונה מהתמקדות במימד אחד, מאפשר יצירת שינוי ממשי ומהותי בדפוסי ההתנהגות והמחשבה. כמו למשל ההבדל בין דיאטת כאסח לא מאוזנת, המובילה לירידה מהירה במשקל, מול הקפדה על תזונה נכונה, ספורט ואורח חיים בריא ומאוזן כדרך חיים. מי מביניהן תשיג תוצאה מספקת וטובה יותר למשך זמן ארוך יותר? תהליך האימון ההוליסטי יוצא מתוך נקודת הנחה שבכל אחד מאיתנו טמונות התשובות הטובות ביותר עבור עצמנו, ושאנו יודעים הכי טוב מה מתאים ונכון לנו. אין זה אומר שאנו תמיד פועלים בהתאם לכך. וכאן נכנס תפקידו של המאמן ההוליסטי, שבאמצעות הקשבה, שיח ושאלות מאמן את המתאמן למצוא את התשובות בתוכו.

באיזו דרך ניתן להיפגש?

המפגשים הם אישיים, בשיחה אחד על אחד, מתקיימים בקליניקה ברמת אביב, או באמצעות מפגשי וידאו מכל מקום בארץ ובעולם.

באיזו דרך ניתן להיפגש?
המפגשים הם אישיים, בשיחה אחד על אחד, מתקיימים בקליניקה ברמת אביב, או באמצעות מפגשי וידאו מכל מקום בארץ ובעולם.

כיתבו לי

Call Now Button