"המשימה שלך היא לא לחפש אהבה,
אלא רק לחפש ולמצוא
את כל המחסומים בתוך עצמך שבנית נגדה."
(ג'לאל א-דין רומי)

אימון ליצירת זוגיות

שניים מהצרכים הבסיסיים של כולנו הם הצורך באהבה והצורך בשייכות.
בין אם מדובר בזוגיות ראשונה ובין אם מדובר בפרק ב' או ג', המסע ליצירת זוגיות יכול להיות מתסכל, מאכזב, ומבלבל ולעיתים הסיבה לאי ההצלחה אינה ברורה לנו. פעמים רבות אנו נוטים לייחס את הגורם לאי ההצלחה בצד השני (לא מספיק טוב/ לא רציני/ לא נראה כמו שדמיינתי ועוד שלל סיבות) תוך שכנוע עצמי שעשינו כל מה שצריך ואנחנו הכי בסדר שיש.

בתהליך האימון ליצירת זוגיות, הזרקור מופנה אליך. ביחד נבהיר את המצב הקיים, נבין מהם דפוסי התנהגות שלך, האם קיימות תבניות חשיבה מעכבות, חסמים רגשיים, חוסר ביטחון, אולי ישנם מטענים מהעבר שמפריעים לך להתקדם. בשלב הבא נתקדם לדיוק בבחירת בני הזוג תוך זיהוי והבנת הצרכים, הרצונות והרגשות שלך, ומשם נמשיך בדרך ליצירת זוגיות טובה, תוך לקיחת אחריות אישית.

תהליך אימון ליצירת זוגיות דורש עבודה אישית ואומץ להתבונן פנימה. הוא מתאים למי שמחפש תהליך אישי, עמוק, שניתן לצאת ממנו עם כלים פרקטיים ומיומנויות לניהול מערכת יחסים טובה ובריאה.

אם זה נשמע לך מתאים ויש לך רצון אמיתי ליצור זוגיות, ומוכנות לבחון את עצמך ולעשות מה שצריך כדי למצוא זוגיות אמיתית וטובה, נשאר לך רק לבחור לעשות את הצעד המתבקש עבור עצמך.

כיתבו לי

Call Now Button