אימון לאימא בהגשמה עצמית

בשעה טובה נולדו ילדים והפכת לאימא. מזל טוב.
כאימא מסורה ואחראית את מטפלת, מטפחת, מלמדת, דואגת ותומכת בילדים, ופתאום את מגלה שבזמן שהקדשת עבור הילדים את כל כולך, הזנחת את עצמך.

פתאום צצים בראש ה"קולות" שאומרים לך שזה לא בסדר לשבת בבית, שצריך אחרת, ומצד שני יש את הקולות שאומרים שעליך להיות עם הילדים. אז מה עושים? למה מקשיבים? ומה עושים עם רגשות האשם?
את רוצה לעסוק בדברים משלך, לתת דוגמה לילדיך ובאותה עת גם להיות אימא משמעותית. את שואפת לקדם את הקריירה ובמקביל להיות נוכחת בחיי הילדים וגידולם.

הרצון והצורך לשלב בין האימהות לבין ההגשמה העצמית, מבלי לדעת כיצד עושים זאת עלולים ליצור בלבול, תסכול ורגשות אשם, המשפיעים על מערכות היחסים בחייך ועל שאר תחומי החיים.

בתהליך האימון נלמד ביחד איך את יכולה להגשים את עצמך, מבלי לוותר על היותך אימא משמעותית לילדיך. נמצא את הדרך לשלב את הכל בהרמוניה, בדרך שלך, תוך שחרור רגשות האשם, קידום הקשבה עצמית והבנה שדווקא כשאת מאפשרת לעצמך להגשים את עצמך, ילדיך וסביבתך מקבלים אימא יותר מסופקת ונינוחה.

אז אם את רוצה להגשים את עצמך, אך מתקשה לחזור למעגל העבודה בהיקפים המתאימים, ואם את צריכה עוד פנאי לעצמך אבל מתקשה לשחרר את הילדים ולא יודעת איך לשלב נכון בין הדברים, אימון אישי יכול להיות הפתרון המתאים עבורך כדי לחזור ולהגשים את עצמך במקביל לאימהות.

Do what makes
your soul shine

כיתבו לי

Call Now Button